Powrót!

Witajcie kochani! Dawno mnie tu nie było, to już prawie 1,5 roku. Cóż, jak możecie się domyśleć dużo się u mnie zmieniło. Od wyglądu po charakter. 

Patrząc na statystyki po takim czasie nieobecności widzę że zaglądacie na bloga i uzbierało się was prawie 25 tysięcy... ZA CO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERDUCHA. Przez ten czasy myślałam nad usunięciem boga bo niestety, praca, szkoła oraz obowiązki domowe nie pozwalały mi na tak duże poświęcenie się temu mojemu małemu światu. Ale teraz kiedy zobaczyłam że faktycznie kogoś to interesuje stwierdziłam że czemu nie? WRACAM DO WAS z podwójną siłą! Jednak najpierw chce żebyście poznali mnie na nowo. Musze od nowa zacząć budować to co zaczęłam ale w połowie drogi się poddałam. 

Postaram się wrzucać posty systematycznie. Makijaże, stylizacje ale też i luzne posty o życiu. Mam nadzieję że przyjmiecie mnie ciepło po tak długiej nieobecności i zostawicie coś po sobie!


A poniżej znajduję się zdjęcie makijażu od Sylwii Grochockiej. Już nie raz miałam możliwość oddać się tej cudownej kobiecie i jak zawsze wykonała piękny makijaż.  

A tak na koniec... mam nadzieję że razem uda nam się tu zbudować taki mój własny mały świat gdzie będę tu zaglądać i uciekać od całego zgiełku. 


Pozdrawiam, FashionGirl! Całujeee

 




 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty