Stylizacja - bonprix

Witajcie kochani! 

Dziś przychodzę do was z stylizacją elegancką ale też i sportową.
Mam na myśli zestaw z bonprix'a który naprawdę mi się spodobał. 
Po prostu się zakochałam.
Zamawiając te rzeczy byłam trochę przestraszona że może będą za małe lub materiał będzie nie taki jak jest przedstawiony na stronie. Jednak ku zdziwieniu po przyjściu paczki ciuszki były takie jak w opisie i rozmiary były idealne, co jest rzadkim okazem jeśli zamawia się przez internet. Co do zamawiania? Hmm - paczka doszła bardzo szybko, bez jakichkolwiek problemów. Jakość? I tu również byłam zdziwiona ponieważ jakość była bardzo fajna, tak jak opisywali na stronce. 
Cóż więcej - mówić strona godna polecenia!
Dorzucam linki do ciuszków na dole i zapraszam do oglądania!


















Mam nadzieję że zdjęcia oraz stylizacja wam się spodobały, dajcie znać w komentarzu! 

Pozdrawiam i miłego popołudnia!
FashionGirl

Komentarze

  1. Świetna stylizacja. Podoba mi się, taka w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żakiety. ;) Super pomysł na stylizację, taka sportowa elegancja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplecik bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kostium :) Bardzo korzystnie w nim wyglądasz
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz w tych ciuchach i pozach :) Zdjęcia wyszły niesamowicie :P Moja mama i dwie ciotki dostawały gazety bonprix i czasami coś zamawiały :) Ja od nich mam sweter koloru oliwki na jesień / wiosnę i jestem zadowolona. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/oto-ja-naga-obnazona-oto-ja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja bardzo lubie ich gazetki jest bardzo duzy wybór.

      Usuń
  6. Ależ doskonale Ci w tym ubranku! Pozdrawiam Mocno i zostaję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i witam w moich skromnych progach.

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj kupiłam podobny garnitur, uwielbiam takie zestawy, modnie, wygodnie i z klasą!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten garnitur, ślicznie w nim wyglądasz zdjęcia tez bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny jest ten komplet, pięknie w nim wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się torba. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. UU fajna stylizacja, ostatnio marynarki i komplety są w modzie :D Super połączenie :*
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie

    https://skucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kostium i cała stylizacja pasują do Twojej urody :) bardzo korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie i odważnie to połączyłaś! Bardzo mi się podoba podoba, pasujepasuje do Twojej fryzury. Zapraszam do mnie! :) https://mepriz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny garnitur, taborecik mega ! Tylko jedno zdjęcie z całej tej sesji mi się podoba najjjjjj, bo wyglądasz na nim po prostu rewelacyjnie i z charakterem ;) - tj. 5 od dołu <3
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie garniturowe z lampasami - bomba. Marynarka również super! Ogólnie cała stylizacja rewelacyjna ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Garnitur wygląda super! Mnie jedynie torebka nie przekonuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no kochana wymiatasz! :)
    Spodnie z lampasami są moją miłością bezgraniczną.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny zestaw i do ta torba do tego wygląda super!
    +obserwuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow cudowny ten zestaw, podoba mi się! ♥ zazdroszczę szczególnie marynarki!

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta stylizacja. Idealnie w moim stylu

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Bardzo lubię taki rodzaj pasków na ubraniach. Sportowa elegancja jest super :)
    Obserwuję ;)
    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny garniturek! uwielbiam motyw kratki na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja, jestem zakochana w takich kompletach :)
    są bardzo kobiece, stylowe i można je mieszać z różnymi stylami :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś ta stylizacja nie skradła znacząco mojego serca, ale przyznam że ciekawie w niej wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty