Stylizacja


Witajcie kochani,
Dawno mnie tu nie było i muszę oznajmić że niestety będzie tak do końca wakacji. Mam bardzo mało czasu na sesję zdjęciowe oraz nowe projekty. Ale obiecuję że od września jedziemy pełna parą i nadrobię zaległości. Za to Dziś przychodzę do was z stylizacją idealną na tę pogodę. U mnie nad morzem niby ciepło ale wieczorami już chłodniej dlatego ta sukieneczka idealnie dostosowuję się do pogody.
Mam nadzieję, że wam się spodoba. Nie zapomnijcie zostawić komentarza!
Ps. Zapraszam do obejrzenia poprzedniego postu, gdzie miałam okazję być modelką.
Pozdrawiam serdecznie!
FashionGirl 😘











Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja ;) pieknie komponuje się z kolorem ściany ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje masz cudowną! Sukienka boska! Sama z chęcią bym taką chciała :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutka stylizacja :) Masz mega figurę *.*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! U mnie jeszcze kilka dni i wakacje nareszcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylóweczka! :)
    Plany na weekend na razie bardzo niepewne, albo rodzinny grill, albo koncert w Lubartowie z Fundacją Polsat.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, a szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Bardzo spodobały mi się buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :> Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. so beautiful! i like this style!
    Love your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop homecoming Hairstyle
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana stylizacja. Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka prezentuje się na Tobie świetnie! :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym sobie kupić takie długie kozaki, bo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryłko, Kazar, Gino Rossi, Nessi. Tam szukaj.

      Usuń
  14. Wyglądasz oszałamiająco w tej sukience i długich kozakach. Idealnie na letni spacer.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty