Stylizacja


Witajcie kochani! 

Jak tam minęły wakacje? U mnie bardzo pracowicie ponieważ przez całe wakacje pracowałam w hotelu ale muszę powiedzieć że nie żałuję tego straconego czasu na odpoczynek. Co prawda przez ostatni czas jestem mało aktywna na blogu ale już w ostatnim poście obiecałam że po wakacjach wracam z pełną parą jesli tylko szkoła mi na to pozwoli.  
Ale nie przedłużając, dziś przychodzę do was z bardzo wygodną stylizacja, idealna na chłodne wieczory. Może trochę elegancka ale dlaczego by nie od czasu do czasu poszaleć?  
Mam nadzieję, że ta stylizacja również wam się spodoba jak pozostałe. 
Pozdrawiam serdecznie, FashionGirl ❤











Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek! Pasuje do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor świetnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd taka tunika? Bo jest po prostu boska 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że sama nie wiem... Ma 100 lat i w dodatku podkradłam mojej mamie 😁

      Usuń
  6. Fajna i z pazurem stylizacja. Troszkę małe są te zdjęcia, ale i tak wszystko widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz żywe kolory są zdecydowanie dla ciebie !



    https://raibowlifepoprostu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta fuksjowa tunika 👌🏾👌🏾

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Ta tunika ma świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty