Zmiany !馃榾

Witajcie kochani! Co tam porabiacie ? Macie jakie艣 plany na weekend? Ja akurat nic nie planuje, niestety nauka robi swoje.

Jak wiecie miedzy innymi na tym blogu znajduj膮 si臋 tylko stylizacje, inspiracje oraz zdj臋cia z sesji. Od jakiego艣 czasu interesuje si臋 makija偶em oraz robieniem paznokci 偶elowych i hybrydowych od podstaw. I tu pytanie do was... Czy chcieli by艣cie by na blogu pojawia艂y si臋 moje makija偶e oraz paznokcie kt贸re b臋d臋 reklamowa膰 na blogu oraz fanpage'u? Chcia艂bym aby ten blog rozwija艂 si臋 jak najbardziej i oczywi艣cie wam si臋 podoba艂.
Dlatego wpad艂am na pomys艂 by zacz臋ly pojawia膰 si臋 nowe rzeczy.  Czekam na odpowiedzi! Pozdrawiam serdecznie ☺












Komentarze

  1. Jak dla mnie, wygl膮da to bardzo 艂adnie <3 Pomys艂 super!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja na makija偶e bardzo ch臋tnie bym popatrzy艂a i si臋 zainspirowa艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Oczywi艣cie kochana rozwijaj si臋! :) Koniecznie zamie艣膰 propozycje makija偶y i stylizacje paznokci!
    Nie wiem czy ju偶 Ci pisa艂am... ale bardzo podoba mi si臋 makeup w Twoim wydaniu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
  4. oooo tak, wpisy o makija偶ach oraz paznokciach to moje ulubione kategorie ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Fajnie, 偶e masz makija偶owe jak i paznokciowe zainteresowania :) I wed艂ug mnie powinna艣 si臋 nimi dzieli膰 tutaj na blogu :)
    Trzymam kciuki za dalszy rozw贸j w tej dziedzinie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja weekend sp臋dzi艂am z przyjaci贸艂kami :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. bardzo 艂adnie Pomys艂
    od jakiego艣 czasu, lubi臋 paznokcie malowa膰
    dzi臋ki za wpis

    OdpowiedzUsu艅
  8. Cze艣膰, jak dla mnie mega pomys艂 , ja bardzo ch臋tnie zajrz臋 po jakie艣 inspiracje ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢wietny pomys艂,sama r贸wnie偶 interesuj臋 si臋 makija偶em oraz stylizacja paznokci 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jw uwielbiam makija偶e i chce si臋 rozwin膮膰 z tej dziedzinie :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. Rozwijanie to podstawa :) 艢wietnie wygl膮dasz 馃槉 Pozdrawiam cieplutko 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja ch臋tnie poogl膮dam paznokcie.
    Lubi臋 si臋 inspirowa膰.
    Makija偶 te偶 robisz fajny to mo偶na wrzuca膰 cz臋艣ciej :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Oczywi艣cie 偶e rozwijaj blog w kierunku kt贸ry ci pasuje. Mo偶esz dodawa膰 posty zwi膮zane z ciekawostkami paznokciami jak je piel臋gnowa膰, jakie mo偶na z nich choroby odczyta膰 albo jaki jest teraz modny manicure, kolory, wzory, lakiery. R贸wnie偶 w makija偶y mo偶esz pokaza膰 ciekawostki i piel臋gnacj臋 sk贸ry twarzy albo w艂os贸w. Ch臋tnie poczytam na takie nowinki. Teraz nadchodzi wiosna wielkimi krokami i czas od艣wie偶y膰 makija偶, pokolorowa膰 paznokcie na jaki艣 weso艂y kolor i dobra膰 do tego wiosenn膮 stylizacj臋 a ty mo偶esz nakierowa膰 czytelnik贸w na odpowiednie tory :)
    Pozdrawiam,
    Krakowska Wied藕ma

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi mi艂o 馃榾 mam nadziej臋 偶e nie zawiod臋 i b臋d臋 si臋 rozwija膰 jak najlepiej. Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  14. Pewnie, to jest 艣wietny pomys艂 na rozw贸j bloga. Ja jestem stylistka paznokci i podologiem. Wi臋c, mog臋 podpowiedzie膰 od siebie, 偶ebys informowa艂a czytelniczki jak wa偶na jest sterylizacja i dezynfekcja narz臋dzi, jakie choroby mog膮 pojawi膰 si臋 u os贸b niewyszkolonych, kt贸re maj膮 ma艂o poj臋cia. Bo mia艂am u siebie bardzo ci臋偶kie przypadki i wiem jak to wygl膮da. Pozdrawiam serdecznie i rozwijaj si臋 kochana.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Jasne czemu nie :) Fajnie, 偶e chcesz rozwija膰 bloga, to jest najwa偶niejsze, pozdrawiam i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w :D

    OdpowiedzUsu艅
  16. Mozesz stworzyc osobna zakladke tylko z paznokciami, bedzie to kednoczesnoe Twoje portfolio. To samo mogloby dotyczyc makijazu.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ja najczesciej nakladam na oczy cienie koloru brazowego-bezowego, ale ten tutaj jest sliczny! *_*
    Lubie ogladac rozne makijaze i wzory paznokci, wiec na pewno takie posty chetnie bym czytala:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  18. Wszelkie nowo艣ci mile widziane! Mog艂aby艣 zrobi膰 dodatkow膮 kategori臋, a w niej wpisy paznokciowe. Metamorfoza pazurk贸w ze zdj臋cia robi wra偶enie :O

    OdpowiedzUsu艅
  19. Co do makija偶y to jak najbardziej jestem na tak, bo pierwszy wygl膮da naprawd臋 rewelacyjnie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  20. Cudowny makija偶! Chcia艂abym tak umie膰!!! <3

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty