Stylizacja

Cześć kochani!

Jak wam mija dzień? Pogoda w kratkę, raz ciepło, raz zimno. Ale pamiętajcie że idziemy ku dobremu, coraz bardziej lato. 
Już nie moge się doczekać lata, słońca i dni pędzonych nad morzem.  
Dziś przychodzę do was ze stylizacją która  składa się z niebieskiego sweterka i czarnej tuniki oraz brązowych oficerek. Idealna stylizacja na wiosnę lub jesień.  
Można dodać do niej ramoneskę i będzie idealnie na tę niezdecydowaną pogodę.
Mam nadzieję że te połączenie wam się podoba. Dajcie znać w komentarzu!
Pozdrawiam, FashionGirl!❤❤










Komentarze

  1. Ciekawe połączenie :) Ja już nie mogę się doczekać wiosny ;) Czyżby grzywka wróciła do mody? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża rozpiętość zainteresowań ;) Z ciekawością będę obserwował dalej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja 😊 również nie mogę się doczekać lata 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylówka <3 I włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie połączenie, idealne na obecną pogodę! :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia, mają swój specyficzny, lekki klimat.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękna! Ja do ciebie również lubię zaglądać ❤

      Usuń
  6. Super stylizacja, świetny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda w kratkę, oby lato dopisało :), bardzo podoba mi się Twoją stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. W sam raz pasowałaby mi do pracy. Cieplutko, komfortowo i elegancko 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo stylizacja :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylowka. Masz bardzo ladny kolor włosów ������

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno bede zakładać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ojeeej jaki klimat na zdjęciach...
    świetna stylizacja!
    obserwuje :*



    https://ink-your-think.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy styl nigdy nie miałam na sobie takiego połaczenia , zawsze musi być ten 1 raz :) Piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja i kreatywna sceneria:) uwielbiamy wpadać na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizcja- fajne zestawienie kolorystyczne i cudowne buty xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! W 100% mój gust. Naprawdę wyglądasz bombowo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie stylizacje! Wyglądasz prześlicznie Kochana :)
    Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemna stylizacja ;)
    Podoba mi się Twój kolor włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne połączenie ;) Bardzo podoba mi się też wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty