Bonprix - stylizacja

Witajcie kochani !
 Dziś przychodzę do was ze stylizacja dość klasyczna a jakże wygodną. Jak wiecie podjęłam współprace z sklepem BonPrix. Jest to już trzeci post w ramach tej współpracy. Poprzednie posty z tego co widziałam bardzo wam się podobały dlatego specjalnie dla was dziś oto na bloga wpada stylizacja! Składa się ona z klasycznego sweterka  z chokerem, czarnych jeansów oraz skarpetowych butów na obcasie. Jak zwykle muszę powiedzieć że jestem zadowolona z tych rzeczy! Mają bardzo delikatny materiał a za razem bardzo solidny. Muszę powiedzieć ze ten sklep przypadł mi do gustu i z całego serca mogę go polecić. Jeśli chcecie to zapraszam na stronę sklepu, każdy coś dla siebie znajdzie w niskiej cenie ! 
Mam nadzieję ze zdjęcia się spodobają! Dajcie znać w komentarzu!
 Pozdrawiam, FashionGirl!

















Komentarze

  1. Boska kracja wygladasz super

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na imię Amelka? Stylizacja całkiem fajna, ale jakość zdjęć już tak dobrze nie wygląda. Popracuj nad tym, bo dobrze się zapowiada, ale są niedociągnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się spodnie , z pewnością można połączyć je z mnóstwem fajnych stylizacji. Buty zdecydowanie nie mój gust ale fajnie że Ty czujesz się w nich świetnie :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój osobny styl. Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  4. Bonprix ma dużo fajnych ciuszków, bardzo przypadły mi buty do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka zdecydowanie to mój gust :) i moja kolorystyka oraz boski lampas mają te spodnie :) buty to nie mój gust,

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ubrania z Bonprix :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Nigdy nie zamawiałam nic z bonprix, może warto zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, widać że w tej stylizacji czujesz się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej stylizacji najbardziej podoba mi bluzka :)Spodnie i buty to nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że coś się podoba 😉 pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się buty oraz koszula z twojej stylizacji :) muszę sobie taką załatwić, a skoro do tego ma świetny materiał to chyba jeszcze dziś ja zamówię 😍
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja , spodnie mega totalnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ZIelony kolor ściany fajnie podbija bordo! ;D całosć na plus

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a ta bluzka przepiękna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis i stylizacja, bardzo Ci pasuje :) Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Bon Prix :) mają bardzo fajne ubrania, natomiast stylizacja bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo fajnie ! Będę wpadać tu częściej !��

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, codzienna stylizacja :) Takie lubię najbliżej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Uwielbiam takie bluzeczki z chokerem :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko tylko nie Bonprix :(

    OdpowiedzUsuń
  20. The top goes well with the boots I think :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty