Witajcie kochani!

Witajcie kochani! Dawno mnie tu nie było, trochę zaniedbałam bloga ale mam zamiar to naprawić. Ten czas tak leci... Niedawno był nowy rok a już jest koniec lutego. Luty to dla mnie wyjątkowy miesiąc ponieważ 8-ego miałam urodziny a 14-tego blog obchodził swoją pierwszą rocznicę.
Nie mogę uwierzyć że ten czas tak szybko zleciał i już rok prowadzę bloga. Był to dla mnie ciężki czas ponieważ było dużo upadków ale też i wzlotów. Podjęłam trochę współprac. Miałam okazję być modelką do makijaży. No i oczywiście tyle was tu przybyło. W rok 13 tys osób odwiedziło mójego  bloga.  Bardzo wam dziękuję za taką aktywność. Nie wyobrażałam sobie że takim czasie zdobędę tyle widzów i będzie to szło ku górze. Mam nadzieję że to co wstawiam na bloga wam się podoba... Może wy macie jakieś pomysły lub tematy na  które mogłabym napisać. Dajcie znać w komentarzu. Czekam!
Pozdrawiam! FashionGirl


Komentarze

  1. Dalszych sukcesów na blogu :) Ja dopiero zaczynam i wiem jaką ciężką pracę musiałaś wykonać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga! Życzymy kolejnych roczków bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnych sukcesów na blogu kochana! I spóźnione wszystkiego najlepszego hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej rocznicy. Życzę wielu sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu ! :)
    Czasami przerwaod blogowania jest potrzebna i chyba kazdy chociaz raz jej potrzebowal :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten warkocz jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.Bardzo bym chciała, aby mój blog był za rok taki wspaniały jak Twój, super data na rozpoczęcie bloga.Życzę dalszych sukcesów.Dobrze,że są takie piękne i jednocześnie mądre kobietki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i trzymam kciuki za rozwój bloga. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Życzę samych sukcesów i wytrwałości w prowadzeniu bloga. Widać, ze robisz to co lubisz. Tak trzymaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blog dopiero powoli się rozwija. Życzę dużo sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę jeszcze wielu owocnych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na modzie jak większość facetów się nie znam,ale życzę wielu pomysłów na posty :-) Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blog i szkoda by było to zmarnować. Życzę wielu wielu kolejnyc blogowych urodzin i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Cudowny kolor włosów! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu sukcesów życzę. Pisz o tym co dla Ciebie wydaje się warte napisania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci kochana, żeby te wyświetlenia i wierni czytelnicy rosli w górę z roku na rok ! Więcej twoich zdjęć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego i dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ten czas leci ;p życzę wielu nowych i wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo sukcesów! Niech liczba czytelników wzrasta.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tylu sukcesów i życzę Ci i jeszcze jeszcze więcej! :)
    PS. ślicznie wyglądasz :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje sukcesow ,ja odbudowuje blog po rocznej przerwie wiem wiem ze tobie tez nie jest latwo

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości,kreatywności i niegasnącej pasji. Życzę kolejnych sukcesów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluj sukcesów i trzymam kciuki za kolejne :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę dalszych sukcesow! Piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam czasem problem z prowadzeniem bloga, masz rację czas płynie zbyt szybko:) Fajnie, że udało Ci się wziąść udział w sesji zdjęciowej i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zrobić sobie chwilę przerwy żeby wrócić z podwójną siłą.

      Usuń
  26. Gratulacje wytrwałości! Rok to już coś, oby kolejny był pełen sukcesów i niekończących się kreatywnych pomysłów na tworzenie tego swojego miejsca w sieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj mega blog , i totalnie w moim stylu 😊 Na pewno tu jeszcze zajrzę. Powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz cudowne włosy, boski kolor! Zakochałam się! Powodzenia w prowadzeniu bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :) u mnie w marcu teraz minie już 7 rok.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i życzę coraz więcej sukcesów w kolejnym roku <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty