BonPrix - stylizacja

Część kochani! Już drugi raz w ramach współpracy z Bonprix'em miałam okazję wybrać rzeczy które będę chciała przedstawić na blogu. I tak oto chce wam przedstawić trzy rzeczy właśnie z tej strony. Zamawiając rzeczy bałam się że będą źle rozmiary lub jakość inna niż na zdjęciach jednak okazało się że ubrania są super jakości oraz bardzo wygodne. Najbardziej podoba mi się płaszcz który jest ciepły i bardzo wygodny z resztą wszystkie rzeczy są cudne koszula, spodnie i koszula całościowo fajnie wszystko współgra. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia oraz ocenienia tej stylizacji. Pozdrawiam, FashionGirl.










Komentarze

  1. Nie zupełnie widać dół spodni, ale pewnie są tam cekinki albo kulki? Bardzo fajnie to wygląda!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! Spodnie są cudowne <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit całościowo elegancki;) podoba mi się. O tym sklepie pierwszy raz uslyszalam od Karoliny (stylizacje) lub Oleski ;p Dokładnie nie pamiętam, ale wiem, że obie chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Mega podobają mi się te spodnie :D
    Super zdjęcia, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, płaszcz nadaje styl klasyczny, a spodnie dodają takiego sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie, wiesz, że ten płaszcz jest dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, ale ja jakoś jeszcze nigdy nie trafiłam na stronkę tego sklepu, może także poprzez twoją rekomendację w końcu coś tam zamówię. Bardzo fajny odcień spodni.
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/12/blogmas2-what-to-do-when-its-boring.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej stylizacji podoba mi się płaszcz. Bardzo lubię oversizowe rzeczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny płaszczyk! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja. Najbardziej podoba mi się płaszcz i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również jestem pełna podziwu że to jest zrobione z tak dobrego materiału. Pozdrawiam

      Usuń
  11. piękny look :) płaszczyk cudowny :) uwielbiam takie fasony :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Bardzo spodobała nam się ta stylizacja :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz, uwielbiam tego typu odzież - jest taka elegancka ;)
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    https://aldrazek.blogspot.com/2018/12/det-snoar.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz. On od razu wpadł mi w oko.
    Bluzeczka też. Spodnie to nie mój styl.
    Ale ten płaszczyk. Strasznie ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się wszystko! Kto co lubi. Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  15. Idealna sylizacja kochana - marynarka/płaszczyk skardło moje serducho :)

    Zaprazam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się płaszcz! Hurtownia ciuchów Sosimply.pl ma w swojej ofercie bardzo podobne spodnie. Muszę przyznać, że są bardzo fajne, ciekawym dodatkiem są te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się najbardziej podoba koszula. Jest taka uniwersalna, można ja założyć na coś bardziej oficjalnego, ale też po prostu na co dzień.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszczyk !!!!! Uwielbiam kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo oryginalna :D Super buty ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz mega kobieco i sexi:) podoba mi się ta stylizacja bardzo bardzo:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty