Stylizacja

Hej kochani!
Jak tam u was? Ten czas tak szybko leci ze nie wiem gdzie podział się wrzesień. Jak wiecie lubie czasami poszperać w tanich lumpkach i wynaleźć jakies perełki. Dziś znalazłam kilka rzeczy które postanowiłam połączyć w jedną stylizację. Nie jest to jednak stylizacja na te pogodę bo u mnie nad morzem jest zimno, jedank gdyby tak dodać jakąś fajna ramoneske i cieplejsze botki to czemu nie. Mam nadzieję ze spodoba wam się ta stylizacja, dajcie znać w komentarzu.
 Nie przedłużając, zaczynajmy!












Właśnie post dobiega końca, a teraz pytanie do was. Czy chcieli byście posty w których pojawiały by się fakty o mnie? Dajcie znać! 
Pozdrawiam, FashionGirl

Komentarze

  1. Stylizacja nie do końca w moim stylu ale najważniejsze byś Ty się w niej dobrze czuła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fsfaj wpis! Uwielbiam welur i jest to moim zdaniem najpiękniejszy materiał 😀
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie świetne! Welur i streetwear w jednym :D
    Fakty o Tobie - dlaczego nie? Każdy chciałby poznać dobrze autora ;)
    Zapraszam również do mnie - satinpillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam - myślę, że jeśli lubisz stylizacje, zainteresuje Cię post u mnie :)

      Usuń
  4. Spodnie z kabaretkami wyglądają naprawdę spoko :D Pasowałaby też do nich jakaś ciemna góra
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look! bardzo oryginalny i stylowy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię posty typu FAKTY O MNIE / MOIM BLOGU :) Ciekawie i oryginalnie wyglądasz ;) Ostatnio jest moda na taki materiał :P Widziałam ostatnio kobietę w sukience z takiego materiału i kiedyś było to dla mnie śmieszne a teraz mi się podoba :D Sama miałam kilka podobnych ciuchów ale nie chodziłam w nich i się w końcu pozbyłam. Nie żałuję ale mogłam zachować na 'lepsze czasy' :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/kilka-sow-o-filmie-kler.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakty o Tobie - tak! Jestem oczarowany kompilacją tych ubranek na Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka z faktami jest dobrym pomysłem! :)
    Niezłe łupy dorwałaś - lumpeksy to zbiorowisko unikatowych rzeczy, wystarczy tylko dobrze poszperać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka mi się podoba, ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ta stylizacja jest taka genialna, pokazuje charakterek. Nie wspominajac o wspaniałym tle i włosach:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzki tego typu podobały mi się od zawsze, jednak nigdy nie mam odwagi kupić takiej.. Może nadszedł ten czas. Świetna stylizacja, kabaretki super wybór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie wyglądają naprawdę mega :) Znalazłaś cudowne perełki, trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, ale nie do końca mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te welurowe czerwone spodnie! Wyglądasz w nich obłędnie. Też czasem szperam po takich sklepach:)
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kabaretki są tutaj bardzo fajnym dodatkiem :) Super wyszła Ci ta króciutka sesja zdjęciowa w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja nie w moim stylu, ale każdy jest inny

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś stylizacja nie w moim stylu, ale fajnie wyglądasz:) Chętnie poznam fakty o tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znalazłaś to w lumpeksie? Zazdroszczę! Ja kocham chodzić po lumpach i grzebać :D urodziłam się do tego, to moje powołanie. Średnio raz w miesiącu trafiam na naprawdę fajną rzecz :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo mi się spodobała, a welurowe spodnie skradły moje serducho *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie ładnie się prezentują! Kolory fajnie dobrane :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty