15 faktów o mnie

Cześć kochani! Dziś chcę byście poznali mnie trochę bliżej ponieważ z postów mało możecie się o mnie dowiedzieć.  Przedstawię wam 15 faktów na mój temat ale też i bloga. Nie przedłużając, zaczynajmy!

1. Miesięcznica
Właśnie dziś mija 9 miesięcy odkąd zdecydowałam się prowadzić bloga i nie przypuszczałam że będzie on tak szybko się rozwijał.

2. Mieszkam nad morzem
Mam zaledwie 15 min autem do morza i bardzo się z tego cieszę ponieważ latem jest najlepiej pospacerować po plaży.

3. Gotowanko
Uwielbiam gotować i sprzątać, nie sprawia mi to problemów a raczej mam bzika na tym punkcie.

4. Sport to zdrowie
Przez ostatni rok schudłam 26 kg, pomogły mi w tym ćwiczenia i dieta która sama sobie ułożyłam. Od tego czasu sport jest jedną z moich ulubionych rzeczy.

5. Moda, styl...
Uwielbiam bawić się modą. Sprawia mi to radość którą chce przekazać dalej ale też i jest moją taką rzeczą dzięki której zapominam o wszystkim.

6. Słodkie? Nie!
Nie przepadam za słodyczami... po prostu.

7. Zwierzaki
Mam psa który nazywa się Hugo i jest to labrador oraz 2 słodziutkie szczurki.

8. Wolny czas..
Bardzo lubię słuchać muzyki oraz się uczyć.

9. Ulubiony film
Uwielbiam oglądać "zmierzch" nie wiem czemu. Mogę oglądać go codziennie a i tak mi się nie nudzi.

10. Zimnooo!
Nie lubię zimy kiedy jest mało śniegu, wolę gdy jest taka prawdziwa zima z prawdziwego zdarzenia!

11. Przy okazji 
Kocham Święta Bożego Narodzenia w dodatku jeśli jest dużo śniegu to można odczuć że to te prawdziwe święta.

12. Zmiany 
W wakacje tego roku przefarbowałam się z brunetki na blondynkę i obcięłam włosy. Nie żałuję.

13. Co dalej? 
 Planuje iść w ślady stylistki lub makijażystki. To jest to co najbardziej lubię!😊

14. Zakupy 
Jak już zdążyliście się dowiedzieć lubię robić zakupy. Ubrania jak i rzeczy spożywcze. Po prostu lubię zakupy. 

15. Jestem przekonana ze nie ma takiej drugiej jak ja!

Jeśli chcielibyście się coś więcej o mnie dowiedzieć, śmiało piszcie!

Pozdrawiam, 

FashionGirl!





Komentarze

  1. Chciałabym mieszkać nad morzem! Zazdroszczę:) Też mam dwa psiaki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieszkać nad morzem, fajnie masz. Gratuluję -26 kg !! Może kiedyś napuszesz posta o tym?

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za to ile schudłaś! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że blog tak szybko się rozwija ;) Oby szło tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na początku myślałam że to nie wyjdzie.

      Usuń
  5. Też chcę w życiu cos tworzyć, stylista, wizaż.. coś w tym kierunku. Zazdroszczę mieszkania nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe fakty, lubię czytać takie wpisy :) Jesteś interesującą osobą. Gratuluję zrzucenia tylu kg, ja też muszę zgubić co nieco. Na pewno nie ma drugiej takiej jak Ty :D Każda z nas jest wyjątkowa :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/kolorowy-ptak-ktory-sprawi-mi-ogrom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy do siebie bardzo podobne.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni punkt powinien dotyczyć każdego z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 26 kg? Wow, jestem pełna podziwu!
    Fajnie jest mieć tak blisko nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  10. miło było poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę mieszkania nad morzem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydajesz się być bardzo miłą osobą!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tego mieszkania nad morzem :) ja z południa, więc do morza mi bardzo daleko, ale za to mam blisko góry :) Gratuluje! ptk. 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow kochana, gratuluje przemiany - możesz być z siebie bardzo dumna! :) Też kocham sport, wiem co czujesz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnimi czasy również zostałam miłośniczką zdrowego stylu życia, czuje, że daje mi to więcej energii! miło jest "bliżej" poznawać autorów innych blogów, ciekawe fakty :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    Myśli to wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mieszkam nad morzem:D podziwiam za wytrwałość w diecie i ćwiczeniach mi się to jakoś nie udaje :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tutaj pierwszy raz, ale mega zaciekawiłaś mnie swoją osobą, więc zostaję. PUNKT NR 4!! WOW! Chętnie przeczytam więcej na ten temat i pooglądac jakieś zdjęcia z metamorfozy (jezeli takowe masz i chcesz ujawnić). Ja sama (choć mam 18lat) nadal lubię oglądać zmierzch i tego typu filmy;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takiego ubytku wagi i miesięcznicy!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawostki... fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty