Nadeszła jesień - perełki z ANSWEAR.com

Cześć kochani! 
Jak tam się trzymacie w ten jesienny i dość ponury dzień? Dziś dostałam takiej weny na pisanie i wymyśliłam że poszperam trochę po internecie i wynajdę jakieś fajne ciuszki na jesień. Myślałam, myślałam i padło na ANSWEAR.com. Dużo słyszałam o tej stronie pozytywnych opinii na temat ubrań oraz form dostawy.  Jest tam bardzo szeroki wybór ubrań, butów, biżuterii oraz innych rzeczy które cieszą się popularniścią. Wpadłam na pomysł ze postaram się ułożyć te ubrania w 3 stylizacje oraz jakiś bonus.

Wchodząc na stronę od razu rzucił mi się w oczy napis ''trendy jesień do -30%''
na dane hasło jednak ja nie skorzystam z okazji i postaram znalezć jakieś perełki z normalnego asortymentu w miare normalnych cenach (co graniczy z cudem).
Nad danym zdjęciem będzie link do do danej rzeczy. 
Więc nie przedłużając, zaczynajmy!

 Pierwszy zestaw to:

 MANGO - JEANSY SKINNY - KLIKNIJ
 HAILY'S - BUTY - KLIKNIJ
                                             

Myśle że ta stylizacja będzie idealna na cieplejsze dni. Na te zimniejsze nada sie    dodatkowo ramoneska lub fajny płaszczyk.
Drugi zestaw to:


ANSWEAR - BOTKI - KLIKNIJ
Idealny zestaw na służbowe wyjścia lub eleganki wieczór w ekskluzywnej restauracji. 
Trzecia stylizacja to:



ANSWEAR - SZPILKI RS - KLIKNIJ

Bonus do stylizacji:


Stylizacja całościowo idealna na wyjście ze znajomymi lub do codziennego funkcjonowania ponieważ jest bardzo wygodna i można poczuć sie w niej komfortowo.

Co prawda może niektóre ubrania nie cieszą się niskimi cenami ale jakość i wygląd aż same się proszą by je kupić, więc jeśli się komuś podobają te ciuszki oraz inne z tej strony rzeczy to serdecznie zapraszam na zakupy. Bo naprawdę można tam znalezć super okazje!  ANSWEAR.com - kliknij
Mam nadzieję że post się spodobał, dajcie znać w komentarzu! 
Pozdrawiam
FashionGirl. 









Komentarze

  1. Ta marynarka w kratkę jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni żółty płaszczyk piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te spodnie kratkę fajnie wydłużają nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mają cudaśne! Musimy zrobić u nich zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post , mam podobny u siebie.
    Pozdrawiam i bede tutaj zagladac czesciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kupowałam niczego z tej strony ale wiele o nie słyszałam :) Nie wszystkie stylizacje mi się podobają ale niektóre są ładne. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/nie-o-amliwych-paznokciach-moze-jednak.html

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam motyw kratki! <3 a ten żółty płaszcz jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mają cudowne rzeczy. Przygarnęłabym wszystko ;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żakiet w kratkę jest ekstra! I ta pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka i płaszczyk najbardziej przypadły mi do gustu :) Ubrania są śliczne :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza bluzeczka - wow, cudo samo w sobie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooojj, te buciki, to bym przytuliła 😍
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podoba się bluzeczka z pierwszej stylizacji, chociaż reszta jest również bardzo ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty