Cześć kochani!




Hej kochani, przepraszam za moja długą nieobecność jednak odkąd zaczęły się wakacje nie mam w ogóle czasu na bloga, co nie oznacza że nie myślę o nim ponieważ od września wracam z masą energii, nowych pomysłów i inspiracji!
A teraz pochwalcie się jak wam mijają wakacje? W sumie to jeszcze miesiąc i koniec laby z czego się po części cieszę☺ 
Wrzucam najnowsze zdjęcia po małej metamorfozie... -25kg oraz blond włosy! 
Bardzo się cieszę że udało mi się osiągnąć wymarzony cel - dlatego nie należy się poddawać! 

Buziaczki kochani! 😘
FashionGirl 

Komentarze

  1. Wow -25 kg to bardzo dużo oby tak dalej ja także przeszłam swoją mała metamorfozę -11 kg nadal się nie poddaję i walczę o wymarzoną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko! W blondzie Ci do twarzy ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow gratulacje i czekam na nowe posty, ja z dziewczyną spędzam wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz obłędnie! Super przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie! :)
    ślicznie Ci w tym kolorku włosów :)
    pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję metamorfozy no i pozbycia się kilogramów. Wakacje u mnie mijają pracująco, jako że dawno już skończyłam szkołę. Zazdroszczę tym, którzy mogą sobie te dwa miesiące odpoczywać. Mi jedynie przysługuje urlop, na który czekam z utęsknieniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo za wytrwałość i ciężką pracę. Wyglądasz olśniewająco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tak wspaniałych wyników w odchudzaniu! Miłych wakacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej czerwonej sukience wyglądasz mega 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, gratulacje!! Wiadomo w wakacje tez trzeba sobie odpocząć. Mam nadzieję że wrócisz z bardzo ciekawymi postami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się wykorzystać na 100% możliwości. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Mega gratulacje !!! Wiem co znaczy zgubić tyle kg 💪🏽😊
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują Ci blond włoski no i gratulacje :) Kto się jeszcze uczy ten wakacje ma :P Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Gratuluję!
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow gratuluję! Pięknie wyglądasz, zmiana na lepsze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje utraty wagi! Sama mam zamiar się zabrać za siebie :) Ślicznie wyglądasz w tym blondzie! 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna sukienka :) I gratulacje^^

    OdpowiedzUsuń
  17. To co przykuwa uwagę to przede wszystkim wysoka jakość zdjęć, piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty