Stylizacja










Słodkich snów, pozdrawiam!

FashionGirl

Komentarze

  1. fajna stylizacja :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja i ta kosmiczna tapeta :)) Mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, przypadła mi do gustu! :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, a ta tapeta - wow! Nigdy takiej nie widziałam :)

    https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i świetna tapeta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taką kurtkę poluję już dawno, świetna! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kurtkę kupiłam w lumpku za 5 zl a perełki sama doszylam. 😉

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się takie spodnie z perełkami :) Muszę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja sama doszylam sobie perełki na spodnie. Jeden minus to że jest to bardzo pracochłonne

      Usuń
  8. Wyglądasz super, naprawdę fajna stylizacja. Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżinsowe kurteczki nigdy nie wyjdą z mody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wyglądasz :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekka, fajna stylizacja młodzieżowa plus ciekawy kolor włosów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Spodnie robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylówka na luzie to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu przykuły moją uwagę spodnie :) plus za to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że przerabiając zdjęcia wkleiłaś tło galaxy za siebie. xD Całkiem fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty