Modne dodatki - 2018


Cześć, cześć wszystkim moda i trendy 2018 nie mają przed nami sekretów. Przedstawiam więc najmodniejsze dodatki na wiosnę i lato 2018! Okulary, torebka czy buty potrafią też zmienić zakupy sprzed paru sezonów w najmodniejszą stylizację. Czego zatem szukać w sklepach? Oto dodatki, które będą modne na wiosnę i lato 2018!


1. Torby we wzory 
W tym sezonie modne będą bowiem torebki w wyraźne, a czasem wręcz krzykliwe wzory i co ważniejsze - najlepiej całkowicie różne od reszty stylizacji. Każda z na zastanawiała się czy akurat ta torebka pasuję do reszty stylizacji jednak teraz nie musimy o tym myśleć ponieważ trendy zdejmują z ciebie ten obowiązek.



2. Fantazyjne szpilki 
Wiosną 2018 modne szpilki mają klasyczny kształt, ale… niezwykłe zdobienia. Mogą to być duże i mniejsze kokardy. Mogą być wstawki lub kolorowe czubki. Czy wreszcie modele wprost skąpane w brokacie.Po prostu wiosną 2018 szpilki nie mogą być nudne!

3. Transparentne buty i torebki
Wiosną 2018 nie mamy nic do ukrycia! A z pewnością nie da się nic ukryć w naszych torebkach. Przezroczyste modele o rozmaitych kształtach lansują m.in. Chanel, Valentino. Zaś przezroczyste buty podziwialiśmy na różnych pokazach mody. Trendy 2018 potrafią zaskoczyć! Jednak moda modą, ale nie przekonują mnie te buty ponieważ nie przepuszczają powietrza. No chyba ze znajdzie się odpowiedni model.




4.Okulary
To jedna z najbardziej wyraźnych zmian w trendach, jaką przyniesie wiosna 2018. Do szuflady odkładamy duże, czy wręcz oversizowe okulary, udajemy się zaś w poszukiwaniu tych… malutkich. A zatem… wiosną 2018 małe jest piękne!



5. Kapelusze
Wszyscy pokochali kapelusze. I to takie w rozmiarach do XXL. Modele w gigantycznych rozmiarach pokazali m.in. Missoni i Jacquemus. Kreatorzy mody uważają też, że w wiosną i latem 2018 powinniśmy nosić kapelusze niezależnie od pogody.
 KLIK

6. Duże kolczyki.
Wiosną 2018 najmodniejsze kolczyki będą wprost przypominały… lśniące od kryształów i kamieni barokowe żyrandole. Sami przyznacie, że moda i trendy 2018 potrafią zaskoczyć!



Oto zestawienie kilku dodatków modnych na tę wiosnę która jest już zapasem. Mam nadzieje ze post się spodobał i wy również czujecie pierwsze podmuchy wiosny! Dajcie znać w komentarzu, miłego wieczoru, pozdrawiam!

FashionGirl.







Komentarze

  1. Czarne szpilki wpadly mi do gustu, ale tez musze przyznac ze wpadlam w caly trend duzych kolczykow. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże kolczyki i ciekawe torebki, TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Transparentne torebki i oryginalne szpilki - to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże kolczyki są moim faworytem ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusze i fantazyjne szpilki mi bardzo odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki są cudowne, kapelusze i duże kolczyki również! Za to transparentne rzeczy i małe okulary ani trochę do mnie nie przemawiają:/

      http://istotaludzkaa.blogspot.com/

      Usuń
  6. uwielbiam ogromne kapelusze! to przez miłość do mody XVIII i XIX wieku, tam to dopiero były ogromne ronda, mnóstwo kwiatów i wstążek na nich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, tak do końca nic mi nie pasuje. Dobrze, że żadna ze mnie szafiarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój styl i upodobania. Pozdrawiam

      Usuń
    2. No tak, ale zawsze mnie trochę martwi, że będę znowu na bakier z trendami ;) Buziaki ;)

      Usuń
  8. Kocham takie retro okulary!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podobają się fantazyjne szpilki, kapelusze i duże kolczyki, aczkolwiek dużych kolczyków niestety nie mogę nosić, bo już po chwili bolą mnie od nich uszy. Ale ogólnie blog jest fajny, minimalistyczny design.
    Zapraszam do mnie, ponieważ pojawił się tam pierwszy od dłuższego czasu wpis.
    http://akilegna-kib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. very great post dear i love big earrings & also love bag..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wiązane buty są śliczne :) Z przezroczystą torebką chyba bym nie chciała chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jednak czego to moda nie wymyśli. Pozdrawiam

      Usuń
  12. W takich transparentnych butach pewnie by było gorąco, ale nie przekonują mnie tego typu dodatki. Na szczęście mam kapelusz. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo takk strasznie się nogi męczą w takich butach.

      Usuń
  13. Propozycje butów tych pierwszych bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak pasują do wszystkiego i na każdą okazję.

      Usuń
  14. Świetne dodatki. Fajnie jest poczytać posty tego typu bo tylko dlatego jestem w miarę na bieżąco z modą haha. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham torebki niektóre są nieziemskie wszystko bo mogła dać za taką perełkę :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym był transem to zdecydowanie kierowałbym się Twoimi radami. Polecam tego Allegrowicza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dodatki, torebki, buty, ach, nic tylko ubierać i nosić :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szpilki, duże kolczyki i kolorowe torby, na pewno będę modna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te kocie czy też geometryczne kształty okularów, a także trend z torebkami... Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te kapelusze i torebki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapelusze o tak! Duża biżuteria pięknie się prezentuje i na co dzień i wieczorne wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie poluje na okulary w tym stylu ;)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie do końca lubię te dodatki, od torebek zdecydowanie wolę plecaczki. Ale właśnie takie plecaczki we wzory jak torebki? Byłabym bardzo chętna :D
    Co do okularów, noszę korekcyjne, więc szalone odpadają :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo modeli plecaczkow z kolorowymi motywami.

      Usuń
  24. Kocham kapelusze <3 w transparentnym obuwiu bym nie chodziła, ale jest w nim coś interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerze, że we wzory to mogłabym nosić wszystko, ale trend związany z transparentnymi butami w ogóle do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie również jednak po części sa inspiracja

      Usuń
  26. Szpilki,szpilki,szpilki,całe szczęście

    OdpowiedzUsuń
  27. Ksiazkimaleiduze.blogspot.com
    Obserwuje napewno jeszcze tu wrucę.

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej interesują mnie szpilki. Uwielbiam je! Mam ich mnóstwo :)

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. ze względu na dosyć długie włosy-uwielbiam długie,duze kolczyki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam krótkie włosy ale kolczyki uwielbiam

      Usuń
  30. Najpiękniejsze czarne szpilki :) Już wpadły mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty