Wiosna tuż tuż.





Chyba już czuję wiosnę, słoneczko za oknem, wszystko zaczyna kwitnąć choć dalej trzeba nosić zimowe kurtki. Nie mogę się doczekać kiedy będzie można jeździć na rolkach, rowerze aby "robić formę na lato".
Chociaż na moim przykładzie w czasie zimowym można mieć na wadze 10kg mniej, przy ćwiczeniu 15 min codziennie przez cały tydzień, no i oczywiscie zmianie żywności.
•sukienka: Sinsay
(Sukienka przepasana jokerem)
•Podkolanówki: pepco
•Buty: Timberlandy

Ciepło pozdrawiam!

FashionGirl

Komentarze

  1. Rzeczywiście z rana wyglądało tak jakby już była wiosna, ale na ten moment pogoda się u mnie zmieniła i jest bardzo pochmurnie. Jakie ćwiczenia robiłaś? Ja właśnie też ćwiczę trochę dłużej niż 15 minut, mam nadzieję, że wytrwam i w końcu zobaczę efekty na sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm. Czasami cardio i z glowy. W internecie tez jest duzo. Napewno sie uda tylko trzeba miec chęci i motywacje. Powodzenia pozdrawiam.

      Usuń
  2. Właśnie, u mnie już czuć pierwsze podmuchy wiosny, a waga nie chce pokazać mniej i to mnie trochę martwi. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wiary w siebie na pewno sie uda! pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty